به گزارش مرکز ارتباطات رسانه‌ای گروه انتخاب، پس از خروج برندهای خارجی و قطع هرگونه همکاری با ایران، برند اسنوا در بهمن و اسفند 98 تولید خود را برای کاهش خلاء بازار و مدیریت عرضه و تقاضای بازار لوازم خانگی کشور 200 درصد افزایش داده که علاوه بر محصولات قبلی، 6 محصول جدید نیز در بهمن ماه 98 رونمایی و به سبد محصولات اسنوا اضافه گردیده است.

اسنوا به عنوان بزرگترین و پیشرفته‌ترین تولید کننده لوازم خانگی ایرانی، در حال حاضر بیش از 5000 پرسنل داشته که در سال 98، 800 نیروی جدید را جذب و برنامه‌ریزی‌هایی برای جذب 1200 نیروی دیگر در سال 99 انجام داده است.

همچنین طراحی دو محصول جدید دیگر برای ضدعفونی و ویروس‌زدایی البسه و مواد خوراکی نیز در بخش تحقیق و پژوهش این مجموعه آغاز شده که به زودی در خط تولید، قرار خواهد گرفت.

شیوع ویروس کرونا با به وجود آوردن بحران های مختلفی در حوزه های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جهان توانسته آهنگ رشد اقتصاد جهانی را کند کرده و بازارها را با کمبودهای بسیار مواجهه نموده است. این موضوع باعث از بین رفتن شغل های بسیاری از افراد بخصوص در صنایعی که امکان آلودگی بیشتری در آن ها وجود دارد شده است. با این حال کارشناسان همواره به تبعات اقتصادی آن هشدار داده و تاکید کرده اند که صنایع به جای تعطیل کردن می بایست با ارتقای اجباری سطح بهداشتی، اجازه عمیق شدن رکود اقتصادی پساکرونایی را ندهد.