جشنواره سالانه برند محبوب مصرف کنندگان با معرفی محبوب ترین برند های سال ۹۸ در گروههای کالایی مختلف به کار خود پایان داد و برند اسنوا توانست در نظرسنجی مردمی رتبه اول برندهای محبوب لوازم خانگی و تندیس زرین این جشنواره را به خود اختصاص دهد.

این ششمین سال متوالی است که دانشگاه صنعتی شریف با رویکرد پژوهش محور و مبتنی بر تحلیل، نسبت به ارزیابی میزان اعتماد و ارتباط عاطفی مشتریان برندهای ایرانی اقدام و بهترین ها را در این زمینه معرفی می نماید.

به گزارش برگزار کنندگان این جشنواره، در سال جاری بیش از ۳۶۰۰ برند در ۱۵۲ گروه کالا و خدمات در معرض داوری قرار گرفته و با ثبت آمار بی سابقه ۲/۵۴۳/۹۴۳ رأی مردمی و تکمیل ۳۸۴/۶۱۰ عدد پرسشنامه اختصاصی پایش برند، گسترده ترین نظرسنجی برندینگ کشور تاکنون رقم خورده است.

گفتنی است برند ملی اسنوا بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی کشور و دارای سبدکاملی از محصولات با ویژگی ها و کیفیت استانداردهای بین المللی است.