مقارن با روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، آیین چهاردهمین جشنواره روابط عمومی همراه با معرفی و تجلیل از آثار برتر با حضور دکتر فیروزآبادی دبیرشورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور، استاندار و شهردار اصفهان، جمعی از مقامات و مدیران و تعداد کثیری از اصحاب روابط عمومی و رسانه در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

از بین یکصدو پنجاه اثر رسیده به این جشنواره و با رأی هیأت داوران، تنها ۹ جایزه در سطح اول به برگزیدگان تعلق گرفت که در این میان روابط عمومی گروه صنعتی انتخاب و برند ملی اسنوا به عنوان تنها روابط عمومی بخش خصوصی برگزیده در این سطح موفق به دریافت تندیس و لوح سپاس رتبه سرآمد با ارائه آثار در پنج محور “برنامه ریزی و ارزیابی، روابط عمومی دیجیتال، محتوا سازی، رویدادپردازی و مسئولیت اجتماعی” گردید.

مدیر روابط عمومی گروه صنعتی انتخاب با حضور در این مراسم، لوح تقدیر و تندیس روابط عمومی سرآمد را از دستان دکتر رضایی استاندار اصفهان دریافت نمود. استاندار اصفهان در این تقدیرنامه رشد و بالندگی آثار و فعالیت‌های روابط عمومی را، مرهون اندیشه شکوفا و گام‌های استوار مدیریت و کارکنان مجموعه اسنوا و آن را به عنوان رسالتی والا، شایسته تقدیر و سپاس دانسته است.